SAYANG KOWG!

Thursday 22 March 2012

MISI AZAM 2012: Dah Serahkan Dokumen Pinjaman Perumahan...




Alhamdulliah...
Setelah macam2 halangan...
Akhirnya..
Aku n ibu aku..
dah sign documents..
Untuk pinjaman perumahan tue..
Alhamdulillah..



Tadi pun..
Aku dah serahkan dokumen tue..
Kat pegawai bank yg incharge tue..
Dalam minggu depan..
Mybe diorang aku telefon balik..
Untuk update kat aku..
Lega...
Cepatlah dapat duit..



Then,
Aku punya lawyer untuk SNP..
Pun dah kol..
Bgtau yang aku punya SNP dah siap draft..
Dia pun dah tunjukkan kat aku..
Macam mana SNP tue..
N aku pun dah agreed..
Just tggu tuan rumah jewk..
Untuk knfmkan draft tue..
Then baru boleh sign..
Untuk SNP tue..



Syukur sgt2..
Sumenya berjalan lancar..
harap sgt2..
Allah permudahkan semuanya!



JOM KLIK2 IKLAN:







2 comments:

Cik tikah said...

alhamdulillah semua berjalan dgn lancar :)

::FAIZ:: said...

assalamualaikum. semoga dipermudahkan urusan kamu. amin