SAYANG KOWG!

Wednesday 7 March 2012

MISI AZAM 2012: Alhamdulillah..Pinjaman Perumahan...Lulus!



Syukur sgt2!
Lepas byk dah lalui rintangan..
Masa nak buat pinjaman perumahan nieyh..
Akhirnya..
Pinjaman perumahan aku..
Lulus!


Syukur sgt2!
CIMB Bank sudi tolong aku..
Dengan luluskan pinjaman perumahan aku..
Sebanyak 90%..
Drpd harga pinjaman...
RM 60 000...
Syukur sgt2!



Lagi best..
Lepas CIMB kol aku..
Public Bank plak..
Bgtau..
Yg pinjaman aku lulus gaks..



Tapi aku dah decide..
Aku accept for CIMB Bank..
Tolak yang Public Bank..
Sebab rate interest tok CIMB ..
Lagi murah..



Alhmdulillah..
Sekarang ngah pening plak..
Pasal nak appoint lawyer..
Untuk uruskan pasal..
Loan aku and SNP plak..


Doakan semuanya okeyh!



6 comments:

Anonymous said...

tahniah...nanti tunjuk la rumah kt kita..;P

Zaza Iman said...

sama2 doakan.. :)

Unknown said...

syukur...

Firdaus® said...

alhamdulillah!!

Unknown said...

happpy nye. Rumah at 23 y old. *jeles !

anne jasmine said...

wah.... jelesnye. tp nk tye, lme x dpt loan tue. hurm... nk tlg member, die minx loan umah kat cimb gak tp x lepas2.. da 3 bln lbey.. :sigh: