SAYANG KOWG!

Tuesday 20 March 2012

Demam Cerita Korea! Arghhh...Aku Dah Gila!




Cerita Korea?
Sumpah aku benci giler..
Tgk cite Korea..
Tapi ithu dulu...
B4 aku tgk sendiri..
Cerita Korea...



Tapi skrg..
Aku dah giler...
Tok cite Korea..
Dengan kata lain..
Aku addicted!
Addicted tahap berbahaya!
Hahahah...



Cerita Korea first yg aku tgk...
Snow Queen..
Best giler citer tue..
Sedeyh nak mmpus..



Then aku dah tgk,
Heartstrings, Playful Kiss,
Dream High, You're Beautiful..
N banyak lagi..
Sume cerita Korea..
Tak pernah mengecewakan aku..
Sume best!



Kadang2 aku imagine..
Kalaulah aku dapat jadi..
macam hero2 dalam cerita Korea!
Dapat jadi seromantik diowg..
barulah menjadi pujaan ramai!
Ahaks!



Ok dah!
Jangan nak mengarut..
Sapa2 yg ada stock..
cerita Korea yg baru..
bagi la aku ek..
Tak pun..
Bagi la link nak download..
Cerita Korea secara free..
Hahahaha...



SILA KLIK2 IKLAN:

2 comments:

Dabel Aa said...

try la tgk mygirl...sy dulu mmg tak layan korea. layan pun ms zaman skolah. tgk mygirl la..pastu tak tgk2.muak.... skrg dh gila kat RUNNING MAN!! sumpah best gila...lawak!! try la kalo xcaya

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

Ha tu la dulu tak suka. Sama dengan kawan saya dulu, kemain lagi ejek sebab saya minat sangat.

Sekali la ni, dia pulak addicted gila dan terlebih advance. Haha.

Hah! Pernah tengok movie Korea, The Host tak? Highly recommended! =)

Owh, follow blog kamu~