SAYANG KOWG!

Thursday 5 July 2012

"Tak Teringin Nak Jadi Pelakon Ke?"




Semalam aku keluar..
Lepak dengan kawan baik aku..
Cadang nak pg lepak..
Kat Downtown Cheras...
Before pg sana..
Kami pg Chow Kit..
Jmpa kawan kepada member aku..



Then lepak2...
Berbual2..
Walaupun aku tak kenal sorang pun..
Tapi ada salah sowg dari..
member kepada kawan baik aku..
Dia yang berbual dengan aku..
kerap tanyakan soalan pada aku..



Tapi part paling best..
Bila aku n kawan baik aku..
nak blah dari situ..
N salam2 dengan diorang..
Budak yang banyak tegur aku..
Tnya dengan tiba2..
"Tak teringin jadi pelakon ke??"
Dengan terkejut aku sengih..
Berlalu sambil tersipu2 malu..





Hahaha..
Indahnya dunia :)






7 comments:

Aimacomel said...

aik, takkan tersipu-sipu je? cakaplah mau, nanti dpt la offer tu ;) rupa dah ada dah, apalagi tonjolkan bakat yg ada ;)

Unknown said...

wah..jadi pelakon gitu..

--MA-- said...

umar gedix gedix gedix...eh kejap nak autograph skrg jgk! kang dh femes susah nk jmpe.k bye :P

::FAIZ:: said...

nazim yg tanye ke? sbb letak pic dia....

hazwan hairy said...

cuba2...haha

Unknown said...

apa lagi bro, try ler ujibakat.. mana tau ada rezeki kat situ.hehehe

MISS Z BERCELOTEH said...

trylah... mana tahu ada rezeki.. hehehe

Salam Jumaat..Jemput Ke Blog http://misszberceloteh.blogspot.com/