SAYANG KOWG!

Tuesday 3 July 2012

Berperang Dengan Diri Sendiri...




Aku ada impian aku sendiri..
Impian sejak dari kecil..
Aku teringin sangat2 nak capai..
tapi sampai sekarang..
Impian tersebut..
tak tercapai-capai..


Bukan aku tak berusaha..
Dah berusaha..
Cuma aku tahu..
Usaha yang aku buat..
Memang tak cukup..
sebab aku tak ada keyakinan diri..
dan aku takut kegagalan..


Sekarang..
Aku berperang denagn diri sendiri..
meronta-ronta untuk mencapai impian..
yang memang aku sangat2 idamkan..
Arghhh...
tapi aku masih tak yakin..
Kelemahan dan kekurangan diri..
membataskan segala-galanya...


Argghhhhhhhh!!!
Susah betul kalau berperang..
dengan perasaan sendiri!




10 comments:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kena yakin dgn diri sendiri..teruskan usaha dan gapai impian tu hihi

Ayuni said...

buat satu plan patu cuba usaha....yg lain serah kat Allah....

anis_zafirah said...

ape2 pon yg kita inginkan...jgn pernah bputus asa utk mencapainya..InsyaAllah..Impian itu akn tercapai.. :)

zaxx said...

teruskan berjuang! kerana kejayaan akan diberi kepada org2 yg sabar! yakinkan diri dan banyakkan usha serta doa..insha Allah akan dipermudahkan..:)

hazwan hairy said...

xpe teruskan! pasti akn capai 1 hari nnti...hehe

Unknown said...

kena kuatkan semangat.. tambah usaha.. jgn takut kepada kegagalan kerana dari kegagalan itulah yg menjadikan kita seorg yg kuat dan berjaya

Unknown said...

kena kuatkan semangat.. tambah usaha.. jgn takut kepada kegagalan kerana dari kegagalan itulah yg menjadikan kita seorg yg kuat dan berjaya

vendoline said...

ko nak jd ape wei..hahaha
aku pon impian tak tercapai..smp sekrang tengok kerjaya tu...teringin ..tp dah berada dlm profession lain

ZWAN SABRI said...

tawu xpa.. mmg susah nk berperang dengan diri sendiri ni sbb musuh kita yang sebenar ialah diri kita sendiri.. huhu

vendoline said...

bila nak hupdate bro.ehehhe hepi bufday!