SAYANG KOWG!

Tuesday 17 July 2012

Al-Fatihah Kepada Arwah...



Sekarang aku tgh berkabung..
Hari ini pun datang kerja..
Pakai baju hitam,
seluar hitam n kasut hitam..
Semuanya kerana..
Aku kematian seekor anak angkat..



Hamsters kawan aku..
Yang ada empat ekor..
Yang aku jaga aritue..
Dah mati seekor..
Aku pg umah kawan aku..
Kat Putrajaya..
Tdo kat sana...
Bila balik..
Tengok dia dah mati..



Sedih2!
Walaupun sekejap aku jaga..
Tapi best tengok perangai diorang..
Terhibur la jugak...



Tak palah..
Macam kawan aku..
Iaitu tuan punya binatang cakap..
"Dah kita pelihara binatang hidup,
memang la mati akhirnya"
Huhuh..maafkan aku!




7 comments:

hazwan hairy said...

dh ditentukan takdir..hehe..

suwara entertainment said...

yg hidup pasti akan pergi jua..

Unknown said...

x pnh lg bela hamster..tp kucing kt umah ade byk..mmg sedih klo kehilangan diorg utk selamanya...

::FAIZ:: said...

igtkan sapala meningal

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tiap yang bernyawa pasti akan mati...

Mutiara Bernilai said...

phew, awat tak pakai sunglasses hitam skali? aha..xpe, insyaAllah ade pengganti baru :)

Nurul Says said...

alahai sedihnyaa