SAYANG KOWG!

Wednesday, 18 July 2012

Ahli Baru Dalam Keluarga...



Hati gumbira tak terkata,
Bila hajat hati terlaksana,
Bagai bulan jatuh ke riba,
Itu perasaan bila ditanya...


Hahaha..
Pandai tak aku berpantun?
Spontan ok! Hahaha..
Aku tengah hepi ni..
Semalam aku ada beli..
Dua ekor lagi ikan laga...
Dua2 ekor betina...




Hahah..Yg seekor ni..
Nama dia Nana...
Warna Hijau Merah..
Aku cadangkan nak padankan dia
Dengan Abu.. yang warna Biru...





Yang ni pulak nama Nani..
Warna Merah..
Yang ni pulak aku nak padankan..
Dengan Ali..
Jantan yang warna Merah..
Merah cmpur merah..
Lagi merah la..
Seronok2...



Proses diorang mengawan..
Akan dilakukan esok or lusa..
Aku tengah tunggu..
Bekas khas untuk diorang mengawan..
Semalam baru tempah...
Daun ketapang pun dah pungut..
Untuk tambah kemasaman air..
Baru lagi hot diorang mengawan..


Excited!





Post a Comment