SAYANG KOWG!

Tuesday 10 July 2012

Review Novel: Ngeri oleh Gina Yap Lai Yoong





Macam semalam aku cakap..
Aku dah start balik..
Hobi lama iaitu membaca..
So..sekarang tgh pulun..
Beli novel2 thriller..
Sumpah best!



Buat pertama kali aku nak review..
Novel Ngeri oleh Gina Yap Lai Yoong...
Tgk cover depan...
Menyebabkan aku tertarik..
Tok beli dan baca..
Novel ini..




Tak perlu aku nak bagi sinopsis kat sini..
Korang boleh baca kat SINI..
Bagi aku ..
Jalan cerita dah boleh predict..
Dari awal aku dah boleh teka..
Siapa pembunuh dalam cerita ini..
Senang, tak perlu nak fikir sangat..
Tapi part ending!
Superb! Cz aku tak sangka..
Pembunuh ada lagi kawan yang membantu...



Daripada jalan cerita..
Aku lebih tertarik..
dengan jalan cerita..
Untuk skrip drama yang dihasilkan..
Cara-cara pembunuhan..
Yang akhirnya menjadi real!
Espesially untuk skrip Harta Karun Mayat..
mencari mangsa pembunuhan yang dikerat-kerat..
Wow! Awesome! 
Kalau ada sapa2 nak filemkan..
Tolong, panggil aku berlakon!


Overall..
Aku bagi 3.5 bintang...
Kalau nak beli..
Okeylah..
Berbaloi-baloi!



6 comments:

suwara entertainment said...

fuhhhh..tgk cover page dh mengerikan! apatah lg jln ceritanya kan :D

TUGAU GATES said...

kalau aku buat filem nanti,aku suruh kau jd mayat kena kerat2 kau nak tak?ngih3

::FAIZ:: said...

nak pinjam blh?

tugau: haha lol...

Bitt (doubleIS) said...

oooo novel..mcm best...tengok dashboard ramai dok cite pasal blogger mengamuk tu..hehehe

Anonymous said...

amboi hebat hang mereview novel orng nok!

emarieys said...

beli tak nak..pinjam boleh..huhuhu(wat muka tak malu ni)...hehehe