SAYANG KOWG!

Monday 9 July 2012

Hobi Lama Hidup Kembali!



Isnin kembali..
Bosan nan amat lah!
Bagi yang bekerja..
Semestinya alami benda yang sama..
Dengan apa yang aku..
Alami di saat sedang...
Menaip entry ni..
Monday Blues!



Hahaha..
tapi bukan aku nak ..
Cerita pasal menatang Monday Blues ni..
Aku nak story..
Pasal hobi lama aku..
Yang aku dah hidupkan kembali..
Baca novel!
Hahahaha...
Sweet tak?


Hello!
Bukan novel cinta, ok!
Cintan cintun aku tak layan..
Novel thriller ok!
Baru ni aku g Popular..
Then aku buat la ..
Club card Popular..
Ada diskaun u'oollllzzzzz!
kalau buat club card..
10% bagi item yang..
Tak ada tulis NETT!



Apa lagi.
Aku bantai beli dua novel..
Satu tajuk BISIK..
Satu lagi tajuk NGERI..
Tajuk NGERI aku dah khatam!
Nanti aku review k!
Yang BISIK sedang dalam proses...
Tak sabar mau habiskan..


Dah, dah..
Aku nk wat keje...
Papai :)



11 comments:

Unknown said...

selamat bekerja...

Anonymous said...

happy working dik!

Unknown said...

seram tu macam menarik je

Ain Zayy said...

lelaki baca novel ? sweet.. tp baca novel cinta lagi sweet..=)

suwara entertainment said...

wow sweetnya lelaki suka baca novel! happy working :D

Natasha said...

nice.. jarang nk jumpe lelaki ske mmbace.. :) kompom tido..

Unknown said...

sis pun sdg mengembalikan hobi lama. baca novel juga.. tp novel cinta la.. hehehe

Unknown said...

happy belated birthday jugak :)
minat novel thriller ea..^^

emarieys said...

peminat novel rupanya

sHiMi sHinHae~ said...

novel thriller aa bez !

vendoline said...

ngeri berbisik..hahaha
layan novel lak..
ni kes takde keje kat office la ni