SAYANG KOWG!

Thursday 12 July 2012

Rumah Dia Aku Pecahkan...Tak Sengaja!



Waaaa..
Semalam sebelum aku g kelas Chigong...
Kat rumah bos aku..
Aku merajinkan diri..
Basuh bekas2 anak ikan laga aku..
Abu n Ali..


Then tetibe..
Tanpa aku sedari (wow! Ayat novel!)
Aku terpecahkan bekas tue!
Adoyai!
Terus tak leh guna bekas tue dah..
Maafkan papa!
Papa tak sengaja :(




Nampak tak kesan pecah tue?
letak air pun dah tak leh..
Meleleh air keluar...
Meh2..
Kita tengok sekarang di duk kat mana..




Cuba teka dia kat dalam apa?




Hahahah..
Dalam gayung ni je..
Kesian dia..Tak pe la..
nanti weekend Papa belikan rumah baru...





15 comments:

MizzTina said...

dlm gayung pun boley... hehe.. ikan apa tu??

Unknown said...

comel bekas tu :)

vendoline said...

boleh bukak kedai haiwan dh ni.hehehe
ikan laga ko pon nama pelik2..hehehehe
ikan aku hbis mampus semua dah bila aku balik cuti

::FAIZ:: said...

ikn laga tak tahan. cpt mati

hazwan hairy said...

haha rjinya kau bela ikan..

bukankosong said...

nnti weekend?

lambat tu!


:P

emarieys said...

laa...naper tak beli terus..sian..

Unknown said...

gayung pun ok jer..

Rara said...

hihi
ciannyer.. ;P

Unknown said...

dalam gayung jer? hehehe anak QUeen yg kecik tu pun ada bela ikan laga ni..

Hanis MY said...

laa siannya cepat2 belikan rumah baru tau...

Diari Anak Perantau said...

ha3.. papa jahat..!

Nurul Says said...

nsb x cerewet dlm gayung pun boleh huhuhuhu

TUGAU GATES said...

mewah giler dudok gayong..taraf banglo 5 tingkat tu weh.hahaha

AmirFX said...

Yang dalam gayong tu Abu ker Ali? Kira ok ler dapat dok dalam gayung.. haha..