SAYANG KOWG!

Thursday 26 July 2012

Mana Kunci Motor Aku??



Waaaaaaa...
Hari ini sangat2 malang...
Bangun pagi nak g keje..
Saja malas nak bangun awal...
Cz nak sampai ofis tepat pukul 8.30 pagi..


Tapi bila dah siap2 tadi..
Nak kuar rumah..
tengok kunci motor...
Tak ada!
Mana?
Mana?


Mana kunci motor aku?
Kunci motor aku ada kaki ke?
Boleh jalan hilang sendiri..


Sebenarnya aku sendiri..
tak ingat mana aku letak kunci aku..
Hahaha...silap aku sendiri..
tapi dah puas aku cari..
Tak jumpa2..


Takut lambat..
Aku rembat motor kawan aku...
Kesian dia..
seharian la tak leh kuar rumah
la hari ni..duk umah aja..


Sapa2 ada nampak kunci motor aku???



6 comments:

wantie said...

sampai ati ko rembat motor kawan ko tu. sin baik tak rembat moto akak. hehehe...

ada la tu kat mana mana. ingat ye dik bila allah melewatkan kita ke suatu destinati sebenarnya Allah nak selamatkan kita dari bahaya yg menunggu.

Lokman said...

Time kita nak dia tak ada, time kita buat tak layan, tiba-tiba je muncul depan mata..

jadi cari lah dengan tenang ya.. ^_^

vendoline said...

haha aku ade.....hondar CBR kan

vendoline said...

aku ade.hahaha honda cbr kn

Anif Abdullah| AA said...

terselit mana lah tuh.haha

~Cik Sweety~ said...

cue tgk kat dlm kasut..ade kot situ..hehehe