SAYANG KOWG!

Tuesday 17 July 2012

Ketagih McDonalds..



Hari Ahad lepas,
Aku berlagak macam orang kaya,
Seharian aku makan Mcd..
Hahaha..hebat, bukan?


Pagi sah2 la aku tak makan..
Kata weekend..
Bangun pun masa matahari..
Dah terpacak atas muka...
So, misi makan MCD bermula..
Waktu Mc Value Lunch...
Kan sekarang diowang bagi free..
Gelas Olimpik dengan pembelian..
Mc Value Large dengan ..
Sundae ataupun McFlurry...
Then aku dapat gelas ni..





Malam pulak..
Aku berlagak lagi..
Kali ni beli pulak..
Happy Meal..
Puncanya sebab aku tertarik..
cz dapat mainan Ice Age 4..
Hahahaha... :)




Aku dapat menatang ni..
Kita panggil dia..
Tandem Hyrax..
Lepas ni..
Sapa2 yang keje Mcd..
Jangan terkejut if aku nak beli
Happy Meal..
nak kumpul menatang2 ni..
hahaha..




9 comments:

dayteenlea said...

untung dapat cawann

bukankosong said...

chumilllllll

dayteenlea said...

cawan ke saya? hahahahaha pasan aku

::FAIZ:: said...

the cawan is nice

dayteenlea said...

tqq sebab follooo

suwara entertainment said...

saya pun suka kumpul mainan happy meal. sbb permintaan anak2 kan..hehehe

Ezad Skytech said...

perghh..sanggup beli happy meal semata2 nak kumpul tu..heee~

Deq's Qienz said...

macd yg sedapp..ahakksss sy prnh keja kt macd tau..hehee

Mommy_ima said...

Sy pengumpul toys mcd dulu sampai study je. Then dah tua bangka ni, bg koleksi toys tu kat anak2 n anak buah je.. Syg jugak, tp lg syg kalau disimpan gitu je. Baik bg bdk2 main.. :)