SAYANG KOWG!

Wednesday 27 June 2012

Rindunya Nak Ambil Exam...




Wah..
Sume kat Facebook..
Tgh pulun update status..
Pasal examlah..
Cuak lah, mengantuk stdy lah,
Tgh stdy kat library lah..
Macam2 lah lagi perangai diowang..



Bila baca status diorang..
Sumpah aku rasa rindu..
Zaman2 aku blajar dulu..
Masa exam lah yang paling aku suka!
Bukan suka kenapa..
Sebab tak perlu g kelas dah..
Boleh lepak kat library...
Daripada pagi library bukak,
Sampailah kena halau...



Bukan stdy pun..
kadang2 baca novel,
Belek2 majalah...
Kalau stdy pun sekejap2..
yang paling banyak...
Menyembang dan bergurau senda...



Syooookkkkkkk habis!
Sapa2 yang tak larat nak amik exam tu..
Meh2 abang gantikan meh!
Kahkahkah!



12 comments:

bukankosong said...

nak exam?

tensen ada rr, sbb study last minute

Unknown said...

setiap kali nak exam mmg tensen tp dlm masa yg sama sgt suka sbb dah nak abis sem kan.. nk cuti panjang lak.. hehehe

Anonymous said...

dh malas nak memikir sal exam2 ni ..

Unknown said...

time exam paling tensen...salm singgah cni yew

Ayuni said...

hikhik, br habis exam, nk cr cari keje plak....

Pecinta pink^^ said...

tu dia.,haha,,tapi sama la..yg part stdy sekejap..wat keje lain lebih,,hehe..

SheeLittleSunshine said...

hahahaa..
rindu nak exam juga..
semangat jak time study week..
skali buka buku..
hampehhh..
boleh pula layan movie hahahaha

::FAIZ:: said...

rindu zaman skolah je... n x suka exam

Bitt (doubleIS) said...

sangat baik hati, abang ni la... :) hehhe lama tak jawap kertas exam...

Cendol said...

waahh rajin nyee,lepak kt libary dari mse bukak smpe kene halau..salute!!!
haha

TUGAU GATES said...
This comment has been removed by the author.
TUGAU GATES said...

gua tak pernah tensen kalau nak exam..nanti kalau exam dtg,gua inform lu..suruh gnti gua