SAYANG KOWG!

Tuesday, 26 June 2012

Menjadi Bapa Angkat...



Ada sorang member aku..
Blajar kat UM..
Sekarang dah cuti semesta..
So..dia nak balik rumah lah..
Tapi yang bestnya..
Dia ada binatang yang banyak..
Kat bilik yang dia bela..
So, aku terpaksa..
menjadi bapa angkat...
Kepada semua binatang peliharaannya...




Mesti korang terfikir kan?
Nate apa lah kat atas..
Sebenarnya ada tiga jenis binatang..
Hamster, kura-kura dan ikan laga..
Jom berkenalan dengan mereka..




Yang ikan laga dua ekor ni..
Nama depa Tuah and Jebat..
Kenapa? Sebab dua2 jantan..
N kalau bertentang mata..nampak?
Kembang2 nak berlaga..
Nak tunjuk sapa hebat...




Yang amat pemalu ini..
Namanya Dora..
Actually aku pun tak tau..
Dia jantan ke betina..
Tapi sebab terlalu sangat amat malunya,
Aku agak je la dia betina...





Dan paling cumel..
Empat ekor hamsters..
Namanya Nana, Nini, Ahmad dan Abu...
Cute tak???
Aku rasa nak penyek2 je sekor2..
Dua jantan dua betina,
Cumel giler gelagat diorang..
Especially Ahmad..
Tak reti duk diam..



So,
Tu lah anak angkat aku sekarang..
Tak tau la sampai bila..
Aku kena jaga depa..
Tapi best jugak!






Post a Comment