SAYANG KOWG!

Friday 22 June 2012

Kena Berleter Semalam..




Dalam seminggu ni..
Kepala aku duk pening..
Pasal duk fikir..
Nak beli handset baru..
Handset yang aku pakai sekarang..
Handset cikai je...


Tapi dilema tak tau..
nak beli hndset yang mana...
Usha Iphone 4s..
Kecik sangat...
Samsung Galaxy Tab 7.7 plak...
Dah besar dah kalau nak update blog..
Tapi macam tak seswai plak ..
Bila nak bercakap telefon...
New I Pad plak..
Terlampau besar if nak bawak..
Pergi mana2!



Semalam duk sibuk..
Tanya member sama tempat kerja..
Tetiba Branch Manager aku dengar...
Then apa lagi...
Terus berleter la dia..
Cakap buat apa nak beli..
Handset mahal2..
Baik guna duit tue..
Pg melancong kat Indon...


Paling best..
Dia siap panggil aku..
Masuk bilik dia..
Dia bukak laman web Air Asia..
Then bagi ceramah kat aku..
Dia bandingkan duit yang aku habis..
Beli handset mahal2..
Dengan duit pg melancong..
Bawak family...


Terus tersentak aku!
Adoyai..
Dilema2!
Nak pakai handset mahal..
Senang nak update blog n FB..
Nak pakai internet...
Tapi pada masa yang sama..
Betul jugak apa yg Branch Manager...
Aku bagitahu..
Waaa...Dilema!




9 comments:

vendoline said...

bli je semua bro.hahaha
puas hati...
leh update blog gne fone pon dh cun la tu

Unknown said...

beli senyap2 jee...

::FAIZ:: said...

pg umrahla.... dpt byk pahala dr pg Indonesia

Deru Ombak said...

Haha.. Tepuk2 dada tu, tanya hati..

Ape dia kata? X dengar !! :)

MISS Z BERCELOTEH said...

miss z guna samsung y je,.dpt gak update blog..harga pun oke je heheh..

anywy.. pergi umrah pun bgs juga

Free tak? Jomlah join segmen terbaru miss z

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/06/segmen-up-follower-tambah-kenalan-part.html

Unknown said...

apsai masalah kita SERUA ??

hahahha..
aku pilih nak update blog kot..
sbb aku pegi CC Nak update blog..agak payah lah..
sekurangnye ade bende kita nampak , guna , pakai ..jadi itu bkn membazir kannn :)

Unknown said...

#SERUPA

Unknown said...

Boleh! Tapi cakap ngan bos kalau bos belanja dua2 pon boleh !Haha

Anonymous said...

kak citra pakai samsung tab 7 plus.. tuk update blog internet dan whatsapp mang terbaik.. tapi part org call agak lemau kekadang tak masuk pon call in..
jadi tambh 1 lg tepon cap ayam tuk calling2