SAYANG KOWG!

Thursday 29 March 2012

Lega..Banyak Kerja Aku Dah Nak Hampir Siap!





Lega..
Lega..

Dan terus lega..
Hehehehe..
Alhamdulilah..
Sampai saat nieyh..
Banyak kerja aku..
Yg bertimbun2..
dah nak hampir siap..



Minggu depan saja..
Aku tgh tggu 5 claim cheques drpd syarikat insurance..
Claim2 drpd clients company aku..
Lega2...maknanya..
Klients takkan marah la..
Sebab dah nak siap...
Heheh..



Macam2 claim diorang..
Ada hilang laptop..
Lift rosak..
Ada hilang alat pengesan..
Macam2 jenis claims la..



Siyesly seronok..
Involve dalam hal2 insurance nieyh...
Wlpun kadang2 mencabar giler..
Cz kite kne tau banyak benda..
Contoh macam kalau camera rosak,
Kita kena tau..
bahagian dalaman camera..
Yg pastinya aku tak suka..
Kalau bahagian2 technical nieyh..



Tapi okeyh la..
Banyak benda baru belajar..
Chaiyok2!


SILA KLIK2 IKLAN:



No comments: