SAYANG KOWG!

Wednesday 4 April 2012

Siapakah Manusia Putih Pencipta Lagu Kisah Hati - Alyah?




Tadi aku belek2..
Kisah Hati nyanyian Alyah..
Versi live kat AJL 26..
Masa AJL aritue..
Aku pg tgk live..
Persembahan Alyah..
N ikhlas aku cakap..
Malam tue Alyah yang paling best..




Sampai skrg..
Bila aku bosan..
Aku akan tgk balik..
Persembahan Alyah Kisah Hati..
Ulang, ulang dan ulang..



Then tetibe..
Timbul plak idea..
Nak cari siapakah Manusia Putih..
Pencipta lagu Kisah Hati - Alyah..



Based on aku tgk..
Beberapa blog2 hiburan...
Sume cakap bahawa..
Manusia Putih..
Adalah Adi 6ixth Sense..
Hari nieyh baru aku tau..



Then dalam beberapa blog jugak..
Ada bagi audio..
Rakaman Alyah Kisah Hati..
Nyanyian Adi 6ixth Sense..
Nak tgk?



So...
Pada korang..
Sapa lagi best???
Alyah or Adi?



SILA KLIK2 IKLAN:




1 comment:

nurul syuhada said...

salam.. alyh best lg :) hehe