SAYANG KOWG!

Wednesday 30 May 2012

"Awat kuruih sgt? Tak Anuar Zain Dah La!"




Weekend lepas hari Sabtu,
Aku g lepak kat Putrajaya...
Himpunan Sejuta Belia..
Bukan aku nak cerita,
Macam mana meriahnya himpunan tu..
Tapi aku nak cerita..
Pasal benda lain...



Kat sana aku jmpa best friend aku, Jaja...
Dia plak dtg dengan 
Kakak angkat dia, Kak Qiez..
First time tu  aku jmpe Kak Qiez..
Before ni aku hanya dnegar nama,
dan cerita tentang dia...



Masa mula2 aku jumpa dia..
Antara ayat terawal yang dia cakap.
"Awat kuruih sangat? Tak hensem dah,
Tak Anuar Zain dah!"
Aku terperanjat gila..
Masa dia cakap macam tue kat aku..


Bukan terkejut sebab 
dia cakap aku tak hensem..
Tapi tak sangka itu antara words
pertama dia berbnding dengan banyak lagi words..
"Keje kat mana?"
"Sihat ka?"
"Mai dengan apa?"


Waaaa...
Kurus sangat ke aku?
Aku rasa dah makan banyak dah..
Duit gaji habis kat belanja makan ja..
Mana ada soping sangat...
Makan je keje..
Macam minggu lepas..
seminggu lunch dengan KFC..
Hahah...


Okeyh..
Misi baru..
menggemukkan badan!





11 comments:

Noor Maizan said...

bestnyaaa kurussss...

Yumida said...

smoga misi baru berjaya...hihi...kembar annuar zain erk....
follower ke 56

Isteri Encek Bard said...

gurl skang suker lelaki gumuksss kott..

Domu-kon said...

pedulikan size badan itu.. nanti lepas kahwin confirm naek..jadi enjoy ler hdup dengn kekurusan..!

biela bell said...

haihhh..itulah pasaii..
laki nie..masa study berisi..dah keja kuruih pulak..haihh..even kuat makan sekalipun..melantak lah pape pun..makin kuruih gak..pasai pa eh? korang kuat keja kot..kan3

monalea said...

oklah tu.makan banayak bdn tetap kurus.

Abang Karu said...

ok le tu....
mantain bro :)

AmirFX said...

Kurus ok lagi kalau nak naikkan badan.. Kalau gemuk susah nak kuruskan badan..

Unknown said...

ko g himpunan belia tu bro?hoho...semangat gilerr sehhh!

NUARAHMAN said...

untunglah dapat kurus. aku ni yg gemuk nak kurus susah betul..

btw: ape sey motif himpun juta2 belia? baik belajar...haha

IntaNBerliaN said...

kne tmbh berat la ek pas ni... tp sekadar ngam2 dgn tinggi dah la... jgn over lak.. hihii