SAYANG KOWG!

Wednesday 2 May 2012

YB Menteri Besar Negeri Sembilan...Turun Padang!




Weekend lepas...hari Ahad..
Cousin aku kawin..
Kat Seremban, Negeri Sembilan..
Alhamdulilah..sumenya berjalan lancar..
Anak Pak Long aku..
Sebelah ibu selamat dinikahkan...



Tapi yang terkejutnya...
Menteri Besar Negeri Sembilan,
Dato' Seri Utama Haji Mohamad BIn Haji Hassan..
Sanggup turun padang..
Menghadiri kenduri kahwin..
Sepupu aku ni..
Memang tak sangka.



Selidik punya selidik..
Mak long aku pernah..
Bagi kat Dato'..
Kad undangan masa satu majlis UMNO..
Sebelum ni..
Wah, baguslah..
Sanggup turun padang untuk rakyat..



Ada satu lagi saat mengejutkan..
BIla ramai gile tengah beratur..
Untuk nak salam YB..
Aku pun beratur la jugak kan..
Tetiba masa turn aku..
Dia tarik tangan aku..
N cakap...
"JOmla tangkap gambar!"



Ya Allah,
Malu giler aku masa tu..
Muka aku berubah terkejut..
Sepupu2 aku bantai gelak kowt..
Hahaha..
Tak caya?
Ini bukti...







No comments: