SAYANG KOWG!

Friday, 21 December 2012

Aku Dah Fikir Masak-Masak


Hari ini, aku nak buat satu keputusan, yang melibatkan seluruh hidup aku. Argghh.. Dah lama aku duk fikir. Makan tak basah, tidur tak kenyang, mandi tak lena asyik duk fikir pasal benda yang satu ini. Semalam, aku dah fikir masak-masak, dan ibu dan ayah aku pun dah tahu.

Argghh.. Berat betul hati aku. Tapi nak buat macam mana. Aku kena buat juga. Kalau bukan sekarang, bila lagi? Lain kali pun kena buat juga. Jadi, hari ini, aku akan buat. Tak kiralah apa yang jadi. Tapi harap yang baik-baik sahaja.

Aku tak kan bagitahu korang lagi. Tunggu kalau benda tu dah konfirm, baru aku bagitahu dan share kegembiraan ini bersama ok! Hehe...


Post a Comment