SAYANG KOWG!

Monday 24 December 2012

Nak Pergi Konsert Anuar Zain 2013



Dalam bidang seni suara, aku hormat tiga artis. Dato' Sudirman, Dato' Siti Nurhaliza dan Dato' Anuar Zain. Eh, Anuar Zain belum dapat Dato'. Aku hormat diorang sebab vokal mereka yang sangat best dan mantap. Pencapaian diorang dalam bidang seni suara juga sangat membanggakan.


Baru ni aku dapat tahu, Anuar Zain nak buat konsert. Sejak kerja ini (sejak ada duit sendiri), aku mengimpikan nak pergi tengok konsert. Sangat-sangat mahu pergi. Nak-nak pula bila artis kesayangan aku pula kan buat konsert. Lagilah terkinja-kinja aku nak pergi.




Anuar Zain akan buat konsert kat Stadium Bukit Jalil pada 16 Februari 2013. Konsert yang diberi nama  Anuar Zain - Tiga Dekad Muzik, Cinta dan Sanubari ini akan diiringi oleh 26 pemuzik okestra. Wow! Aku memang suka kalau okestra ni.


Sumpah aku nak pergi. Tapi yang dalam dilemanya, aku nak bawa sapa untuk teman aku? Kawan-kawan aku bukannya minat Anuar Zain. Adoyai! Dilema betul...



12 comments:

wantie said...

minat betul dengan lagu baru dia ni. ala yang nora danish jadi pelakon tu. best sangat sangat. I like.

Zam said...

Paksa diorng g skli.. boleh? sponsour tiket sorg2.. hehe

MalizaMah said...

anuar zain ada suara yg sgt unik.... hmmmm

Unknown said...

annuar zain ? hehe , best kut suara dia , mantap :D

Nurul Says said...

lama tak singgah sini hi hi...

Hans Hanis said...

bawa aku la tapi tiket ko sponsor
amacam?
hahahahaha

Unknown said...

Anuar zain.. ha ha ha aku suka lagu kain pelekat dia jer boley?? ^_^

budaksalahcakap said...

iyap dengor suare anuar zain teringat kat empunye blog ni...cube la tanye kekwan yang ada..mane tau ada yang nak p....

Yana Sakura said...

nak ikot..ahah..boleh tman skli..agaga :p

Yana Sakura said...

tp malangnya xde duit nkbyr tiket..ahaha..kalo Umar blnje oke gak..hahha

#yes! komen tmpt ke 10..haha..suke sgt dia..eh#

Anonymous said...

Salam bro.
Jom pergi dengan aku.
Aku pon xde member nak ajak.
Memang ada niat nak gi juga.
Anyway my name is Ridzuan.

kak tie said...

owh..peminat dia ke??dulu masa dia kecik2,nyanyi lagu kain pelekat mmg akak minat dia,skrng ni dah kureng sket dah