SAYANG KOWG!

Wednesday 26 December 2012

OsemTV Memang Awesome



Aku bab-bab teknologi memang lembab. Banyak benda aku tak tahu. Aku lebih suka benda yang lama, dan tak mahu berubah. Contoh macam telefon bimbit. Aku sampai sekarang masih guna handset baling anjing. Haha. Nasib baik ada iPad. Berteknologilah sikit.


Lagi satu kalau nak tahu, aku masih lagi beli dan tengok DVD. Kalau tak beli, aku akan pinjam kat Speedy Video. Haha. Aku masih tak suka download atau tengok kat Youtube. Jakun, kan? Membazir pun ada sebenarnya. Aku juga sangat suka tengok filem kat pawagam.




Tapi sejak aku tahu satu laman web ini, namanya Osem TV. Semuanya aku dah kurangkan. Banyak cerita ada dalam Osem TV ni. Cerita Melayu, cerita antarabangsa, semua ada. Paling best, cerita pun latest. Cerita tahun ini pun dah available kat laman web ini.


Korang tak caya? Cubalah tengok. Aku tak akan bagi link. Korang cari lah sendiri ok! Enjoy ya semua.


4 comments:

Unknown said...

Ceh..... sabau jer la.. baik ko simpan jew n3 ko kat atas ni lau tak mo share link dia =..=

Aku pengembara said...

Hehe.. no komen! :)

MalizaMah said...

aigoooo kena explore lah erk.

Anonymous said...

nk link...aahahahaha... abes la x wat keje aku lepas ni. XP