SAYANG KOWG!

Friday 7 December 2012

Tunjukkan Sokongan Terhadap Palestin



Sekarang ini, buka paper, nampak berita pasal Palestin. Buka FB and Twitter pun sama. Tengok TV dan dengar radio pun kita akan dengar orang bincang pasal kekejaman Israel terhadap Palestin. Semua orang seluruh dunia duduk bercerita berkenaan dengan isu Palestin.


Contoh macam kat Facebook, kita boleh tengok macam mana parahnya budak-budak Palestin yang kena tembak, berkecai otak, orang dewasa yang cedera dan dibunuh. Kesian, kesian sangat-sangat.


Tapi apa yang mampu kita buat? Tak kan nak duduk diam, tengok dari jauh? Nak pergi Palestin, takutlah, jauhlah, tak ada duitlah. Tapi sebenarnya, kita boleh bantu dari jauh. Selain dari doa, memohon upaya umat Islam selamat di sana, kita juga boleh menderma.


Mesti ramai gila nak menderma tapi tak tahu macam mana caranya. Ada yang risau, kalau derma, duit derma itu tak sampai kepada pihak yang betul. Tapi jangan risau, kawan aku melalui company dia, ada cara untuk menderma dan tunjukkan sokongan terhadap Palestin.




Kawan aku ada reka satu baju untuk kita tunjukkan sokongan terhadap rakyat Palestin dan mengecam kekejaman yang dilakukan oleh Israel. Dan paling penting, sebahagian daripada hasil jualan t-shirt ini akan disalurkan kepada Tabung Amal Palestin.


Cara-cara untuk beli t-shirt ini senang dan mudah. Anda hanya perlu klik kat gambar kat atas untuk tengok macam mana cara pembelian.


Harap kita semua dapat tunjukkan kesekapatan umat Islam melalui pemakaian baju pembebesan Palestin ini. Kita juga boleh menyumbang ke tabung Amal Palestin melalui pembelian baju ini.


6 comments:

ewanthology said...

Good effort

Si Matatajam said...

Boikot barangan depa pun baguih gak kan.. Semoga Allah sentiasa melindungi umat Islam di Palestin..

MalizaMah said...

sejak hari tu dh tak makan mcd.

Unknown said...

sokongan dlm setiap doa-doa ku...

NIA SI DRUMSTICK said...

bgus2..teruskan..bru td bace seorang budak USM sggup jual moto sbb nk tgl palestin..

gadisBunga™ said...

t-shirt cantik! lets support!