SAYANG KOWG!

Tuesday 5 February 2013

Header Baru! Terima Kasih Pari Pari Putih.



Mood : Happy!


Ada seorang blogger ni, punyalah baik hati, limpa dan jantungnya, telah mendermakan masa dia untuk aku. Menabah edit bagai gambar aku untuk buat header baru untuk blog aku ni.


Hahha. Terima kasih Kak Nor Zaimah@ Pari-pari Putih. Tenkiu! Cun-melecun header blog aku ini. Nak2 pula gambar aku, kan? Sah-sah la lagi kebabom! Hahaha.


Actually gambar ini diambil masa kami lepak-lepak dengan blogger lain kat The Curve. Kami karaoke kat Red Box The Curve. Semasa dan selepas karaoke session, banyaklah sesi tangkap gambarnya. Maka terhasillah gambar kat atas.


Apa-apa pun. Thanks sangat-sangat Nor Zaimah. Aku sangat menghargainya! 


13 comments:

Unknown said...

LOL

nak jugak tu kate header kebabom sbb muke ko

ceh

aku tggu gliran MAMA PPP buatkan utk aku

*xjeles xjeles xjeles

Unknown said...

hahaha wah ada n3 untuk aku ler... caiyok caiyok hahahah sama-sama... ko tu tak cerewet so senang aku nak berurusan kan... apa jer yg aku buat ko kata cantik... :) but glad u like it :)

p/s: iffah mentabah nampak hahahaha...

Unknown said...

eleh die nak jage ati ko je ppp...

kan die kate, sbb ade gmba die je ehhh


*mentabah? ape? kah3

ERAZ FADLI said...

waaa... header baru.. cool cool.. :-)

Cik Bayan said...

yeah! memang cool. saya setuju..

Cik Fie said...

wow . smart la header baru tu :)

ewanthology said...

salin kulit

Mawardi yunus said...

huntungla ada header baru heheheh.. smart2

Dikbee said...

aku plak mentabah je tengok header tu... abis muka cun aku kena crop...ehh

#ada bunyi jeles tak?? takde kan...huhu

Lina said...

hahahah menabah la ko kak gmbr ko kena crop.. muka kurang manis kat ctu.. ehh.. dik bi jgn marah.

adarain said...

untungla...hahaha

Unknown said...

Bestnye ade org tlg buatkan ^^

aku said...

mohon orderkan utk aku skali umar...