SAYANG KOWG!

Friday, 11 January 2013

Hari Ketujuh Cirit-Birit



Ok. Entry ini kotor sedikit. Tapi ada gua kesah? Haha. Aku nak juga umumkan kat seluruh dunia yang aku sedang mengalami cirit-birit yang terlalu amat sangat menyeksakan. Paling best, ini adalah hari ketujuh. Mampu?


Mesti korang tak mampu kan? Alami sakit perut dan cirit birit selama tujuh hari. Teruk wwwooo wa cakap sama lu. Sakitnya Tuhan sahaja tahu. Masuk keluar tandas setiap masa. Memulas-mulas perut aku. Waa.. Sakit.




Semua benda dah cuba. Pil ceketeon (tak reti nak eja, malas nak google), minum air teh kelat. Tapi masih tak jadi-jadi lagi. Aku rasa nak gigit-gigit je sapa yang cakap minum air teh kelat dapat hilangkan cirit-birit. Tak jadi lah! Dah tiga kali aku cuba. 


Esok, kalau masih jadi lagi, memang aku bertekad nak jumpa doktor. Bukan nak jimat duit, company aku bayar kot Medical Expenses, tapi aku tahu, pergi jumpa doktor, dia just bagi ubat sahaja. Bukan cek aku betul-betul pun. Tension betul.


Ok tu je nak update. Doakan perut kau ok cepat. Tak sabar mahu makan benda-benda pedas lagi. Haha.


Post a Comment