SAYANG KOWG!

Wednesday, 23 January 2013

Tahniah Beego dan Linda Hashim.





Satu ketika, kecoh satu Malaysia pasal cerita perkahwinan dan perceraian Beego. Kalau korang tak ingat, Beego ni popular dalam sitkom Puteri. Lagi satu, Beego juga merupakan ahli kumpulan Phyne Ballerz. Dulu kan dia kahwin dengan Intan Shahira kemudian bercerai turun naik mahkamah.


Tapi bukan cerita dia naik turun mahkamah yang aku nak bagitahu, tapi pasal cerita pertunangan Beego dan Linda Hashim. Linda Hashim korang kenal tak? Dia tak ada lah popular sangat, tapi aku suka lakonan dia yan memeng best!


Sebenarnya, Beego dan Linda Hashimm dah bertunang Oktober lalu. Yang bestnya, mula-mula dikatakan hanya nak buat merisik, tapi dah gembira sangat, terus bertunang pada masa yang sama. Kira dua dalam satu teruslah.


Berita lagi best, mereka akan berkahwin pada 8 Jun 2013 ini. Harap-harap perkahwinan buat kali kedua untuk Beego ini akan kekal lama. Tahniah untuk mereka berdua.



Post a Comment