SAYANG KOWG!

Tuesday 20 November 2012

Christina Aguilera Cantik dan Seksi? Anda Mungkin Silap!




Aku sangat minat tengok The Voice 3. Vokal peserta masing-masing power gila! Memang layak la masuk The Voice 3 ini. Selain dari vokal peserta yang sangat mengagumkan, juri juga menjadi perhatian dalam The Voice 3 ini.


Juri dalam The Voice versi USA ini ada empat orang. Adam Levine, Cee Lo Green, Blake Shelton and Christina Aguilera. Berselera juga lah kiranya aku nak tengok The Voice. Sebab juri ada perempuan seorang. cantik dan gebu pula tu. Haha. Ok2. Lupakan sejenak.




Aku sebenarnya nak cerita pasal tubuh badan Christina Aguilera. Nampak sangat cantik, dan putih menggebu dia dalam The Voice 3. Itu dulu.Tapi yang terbaru, tubuh dia dah jadi perbincangan ramai orang.


Aku tengok tubuh badan dia yang sekarang, terkejut beruk aku. Biar betul Christina Aguilera ni. Gemuk, tembam dan pinggulnya sangat pelik.


Korang nak tengok? Aku tak boleh masukkan gambar dia dalam blog aku. Korang kena view dalam laman web INI.


Selamat melihat dan jangan terkejut!


2 comments:

MalizaMah said...

hoooo... yer ker.... haaaa terjah jap. tetiba busy body.

wantie said...

ish... betul ke ni. edit kot..