SAYANG KOWG!

Thursday 8 November 2012

Melancong Ke Pahang : Swiss-Garden Resort and Spa, Kuantan




Masa aku pergi Etiqa Treasure Hunt 2012 tu, kami dapat menginap kat Swiss-Garden Resort and Spa. Makan malam Etiqa Treasure Hunt 2012 itu juga diadakan di situ. Tapi aku tak adalah pula ingat nama dewan itu.





Kalau korang berpeluang pergi Kuantan, Pahang, dan tak tahu nak duduk kat mana, mungkin Swiss-Garden Resort and Spa boleh menjadi pilihan korang. Tapi make sure duit dalam wallet tebal. Dengar cerita, hotelnya bertaraf 5 bintang. Tapi tak tahulah..






Masa kat sana, aku dapat bilik katil single tapi dua katil. Means, dua orang la dalam bilik tu. Aircond, toilet, tv, balkoni, iron baju, meja solek semua ada. Memang lengkap lah. Tapi agak tak best, bila bilik aku dapat, balkoninya berhadapan dengan satu rumah usang. Gila menakutkan!








Toilet dia terbaik! Bersih, air laju, heater boleh guna, toiletries dibekalkan. Besihnya sampai aku rasa boleh guling2 lah dalam tu. Paling best, ada bath tub! Lepas penat Treasure Hunt, aku apa lagi, buka air panas, rendam badan. Seronok!




Kesimpulannya, memang best tinggal kat sini. Sangat-sangat selesa. Tapi yang tak bestnya, aku hanya tinggal untuk satu malam. Jadi, tak sempat nak pusing-pusing kat kawasan sini. Hmm.. Harap suatu hari nanti dapat datang lagi.




4 comments:

Daus Redscarz said...

next time masih ada.. cuti2 malaysia bro..

Aku pengembara said...

Untung laaaa... hehe

Gieyana said...

Untungnyer..tp room dier still pattern lama although ratenyer mhl kn..

محمد رازيق said...

aku nengok menarik bro. best tu kalu duk cuti. hehe