SAYANG KOWG!

Friday, 30 November 2012

Berkawan Baik Dengan Harimau



Kagum gila bila buka laman web The Sun bila tertengok satu artikel pasal seorang manusia berkawan baik dengan harimau. Blurr terus aku. Macam mana beliau boleh jinakkan harimau yang memang semua orang tahu ganas nak mampus.


Bila bela kucing ke, arnah ke, kambing ke, logik lah. Ini bela harimau, siap kawan "comolot" lagi. Tak ke aneh. Beliau yang aku maksudkan berasal dari Malang, Indonesia. Nama bapak beliau bagi Abdullah. Nama harimau tu pulak Mulan. Mungkin sebab Abdullah ni berkenan dengan Mulan Jameela kowt.






Kalau korang nak cuci mata lagi untuk tengok keintiman Mulan dan Abdullah ni, korang boleh lah usha-usha laman web The Sun UK tu. Mesti korang malas google kan? Meh-meh aku bagi link. 




Post a Comment