SAYANG KOWG!

Friday 9 November 2012

Nak Balik Kampung!





Aku pernah cerita kan, pasal parents aku dah buat rumah kat Johol, Negeri Sembilan. Disebabkan parents aku belum bersara, terpaksalah tinggalkan rumah itu tak berpenghuni buat sementara. Terpaksa ulang-alik dari Kelantan dan Negeri Sembilan kadang-kadang.


Minggu ini, family aku semua turun balik rumah kami kat Negeri Sembilan. Aku pun tak terkecuali. Lepas balik kerja nanti, terus aku pergi Stesen KTM Kepong Sentral naik sampai Sungai Gadut. Kat sana, ayah aku akan tunggu.


Excited nak tengok rumah, excited nak jumpa parents, excited nak jmpe adik-beradik. Masa kerja ini, barulah aku tahu, betapa bestnya balik kampung! Doakan keselamatan aku!



6 comments:

♥cikmOt♥ said...

nak ikutttttttttttttt

a.R said...

hahah....bestnye merantau. semoga selamat perjalanan...~

kem salam org kamponggggg!!

Aku pengembara said...

Untung laaaa!

Unknown said...

Selamat pulang ke kampung.

Si Matatajam said...

Kim salam mak ayah..Have a safe journey dik..

kucing hitam said...

have a safe journey..! ^_^