SAYANG KOWG!

Wednesday 15 May 2013

Blog Kelab Peminat Hafiz - Friends of Hafiz



Tadi tengah google pasal Hafiz berkenaan dengan konsertnya di Dewan Filharmonik Petronas yang dijangka pada 3 Jun 2013 ini. Yelah, nak tahu pasal konsep persembahan, tahap persediaan Hafiz dan sebagainya. 

Bila sibuk menggoogle jumpa pula satu blog ini. Buka2, owh blog kelab peminat Hafiz. Wow! Yang menariknya, bila baca, rupanya kelab peminat dan blog ini telah lama diwujudkan sejak Hafiz menyertai AF7 lagi iaitu pada tahun 2009! Memang awesomelah peminat Hafiz ni. Masih bertahan sampai sekarang.

Friends of Hafiz, Hafiz

Macam2 yang korang boleh tahu berkenaan dengan Hafiz. Biodata, aktiviti Hafiz, macam mana nak join kelab peminat Hafiz dan sebagainya. 

Nak tahu pasal latest entry dari blog Friends of Hafiz? Lagu terbaru Hafiz! ad atiga lagu baru Hafiz diletakkan dalam blog ini. tapi yang paling menarik minat aku tentunya Matahari (Tak Cukup Indah). Aku yakin lagu ni bakal meletup macam lahu-lagu Hafiz yang lain.

Korang minat Hafiz? Jenguklah blog Friends of Hafiz ni.

7 comments:

Yana Sakura said...

wah..menarik! nak p godek2 la blog Friends of Hafiz nie..Hehe :D

potia casadelarossa said...

ko dapat gi ke umar hahahha... bukan ke ko masuk penjara bulan 6 ni?

Unknown said...

wah minat dia nie...hihi..
sora tu yang buat jatuh cinta...hahaha....
sokong hafiz nie...

adarain said...

hai..jom join segmen saya..

Mawardi yunus said...

aku minat johan jer hahahha

Unknown said...

acnor aku leh terlepas post ko yg ni??

Cik Fie said...

saya minat sikit je . hihihi :)