SAYANG KOWG!

Tuesday 14 May 2013

Tahniah Followers Aku ke 590 - Blog Fuh.my



Haha. Aku nak gelak guling-guling. Bila buka blog, followers aku dah 590! Alhamdulilah. Tapi yang aku nak tergelaknya, blogger ini yang dapat jadi followers aku yang ke 590.

Blogger ini lah yang bagi aku RM 30 sebab jadi Top Commentators bulan April. Blogger ini lah yang tunjuk ajar kat aku pasal blog, tolong edit blog aku sikit then blogger ini lah yang teman aku tidur malam2 kat umah Kak PPP masa gathering blogger. Haha.

Dan blogger ini ialah Fuh. my. Celaka kau Fuh.my. Baru hari ini aku tahu, ko baru follow blog aku. Tau lah blog kau dah kebabom. Visitor mencanak naik setiap hari. Tapi baru hari ini kau follow blog aku rupanya. Haha. Memang aku nak tergelak guling-guling.


Blog Fuh.my

Yela2 Fuh.my weh. Anyway, thanks Fuh.my. Jom2 jenguk blog yang visitors dia ramai nak mampus ni. Banyak benda baru yang korang akan tahu bila baca blog Fuh.my ni. Paling penting, tuan tanah akan update blog dia 10 hingga 15 entry sehari. Banyak, kan?


10 comments:

Anonymous said...

wakakakaka blog ni special sikit weh, aku jarang follow orang..hahahaha

anyway thanks for the review :p

Unknown said...

hahahaha...mana tak ramainya dik..artikel yang dipaparkan semua entah dari mana dia dapat..hahaha...semuanya pelik...hihi...salu singgah dia juga...

Unknown said...

hehe...lawak toi..macam-macam perangai..hahaha

Unknown said...

aku nampak permainannya di situ umar cissss hahahah >..<

wantie said...

kakakakaka.... dah berhubung itu ini. rupernya sebelum ni dia bukan follower kau dik. sabor je lah...

Fiqa Nsz said...

Haha. Okay pe blogger peymes follow. XD

Anonymous said...

amboi makin meriah lah blog yer !

Unknown said...

tahniah! blogger femes follow tu.. hehe :D

a said...

untunglah fuh.my follow.. tahniah untuk pemenang motor..haha

Cik Fie said...

tahniah ! untung la blogger femes follow dia :)