SAYANG KOWG!

Friday, 17 May 2013

Shah Jaszle Kena Tangkap Khalwat


Shah Jaszle Bertunang


Pelakon popular Shah Jaszle yang baru bertunang bulan Disember 2012 telah ditangkap khalwat pada jam 3.30 pagi di Apartment Taman Sri Subang. Shah Jaszle ditangkap bersama dengan pasangannya yang berumur 21 tahun. 

Lagi mengejutkan, perempuan yang kena tangkap khalwat dengan dia, bukan tunang dia. Paling tak boleh blah, dikatakan tunang Shah Jaszle sendiri datang jamin tunangnya itu.

Nak baca lebih lanjut? Sumber KAT SINI dan KAT SINI.

Gila,kan? YaAllah, aku tak tahulah apa nak jadi sekarang. Bawa2 lah bertaubat. Kau tu dah tunangan orang. Dah nak kahwin. Sanggu kau buat macam tu. Yang si perempuan pula, baru 21 tahun kowt. Jangan nak menggatal sangat boleh, tak? Adeyh2! Bawa2 lah bertaubat!


Post a Comment