SAYANG KOWG!

Wednesday, 8 May 2013

Terima Kasih Fuh.my



Pernah tahu pasal blog Fuh.my? Aku memang selalu lepak2 kat blog ini. Aku suka baca blog ni sebab penuh dengan informasi. Banyak gila maklumat dan ilmu baru yang korang akan tahu bila baca blog ni.


Kalau korang nak tahu, blog Fuh.my ni ada buat satu benda yang sangat menarik. Top komentar setiap bulan akan diberi RM 30. Memanglah nilainya sikit, tapi siapa nak bagi RM 30 macam tu saja. 


Cara nak dapat RM 30 sangat2 senang. Korang kena komen dalam blog Fuh.my dan jadi pemenang pertama. Pemenang akan diumumkan pada 1 haribulan setiap bulan. Jangan risau kalau korang tak jadi pemenang pertama sekalipun. Top 5 akan dapat masuk bloglist Fuh.my. 


Nak tahu sapa yang menang top komentar bulan 4? Dengan penuh rasa bangganya aku nak umumkan, akulah pemenangnya! Haha.. Tak caya?




Haha. Tepuk tangan sikit tok aku. Korang nak RM 30? Apa lagi, jomlah ramai2 ke blog Fuh.my dan komen entry2 beliau. Semoga berjaya semua.


Post a Comment