SAYANG KOWG!

Wednesday 8 May 2013

Terima Kasih Fuh.my



Pernah tahu pasal blog Fuh.my? Aku memang selalu lepak2 kat blog ini. Aku suka baca blog ni sebab penuh dengan informasi. Banyak gila maklumat dan ilmu baru yang korang akan tahu bila baca blog ni.


Kalau korang nak tahu, blog Fuh.my ni ada buat satu benda yang sangat menarik. Top komentar setiap bulan akan diberi RM 30. Memanglah nilainya sikit, tapi siapa nak bagi RM 30 macam tu saja. 


Cara nak dapat RM 30 sangat2 senang. Korang kena komen dalam blog Fuh.my dan jadi pemenang pertama. Pemenang akan diumumkan pada 1 haribulan setiap bulan. Jangan risau kalau korang tak jadi pemenang pertama sekalipun. Top 5 akan dapat masuk bloglist Fuh.my. 


Nak tahu sapa yang menang top komentar bulan 4? Dengan penuh rasa bangganya aku nak umumkan, akulah pemenangnya! Haha.. Tak caya?




Haha. Tepuk tangan sikit tok aku. Korang nak RM 30? Apa lagi, jomlah ramai2 ke blog Fuh.my dan komen entry2 beliau. Semoga berjaya semua.


16 comments:

Cikda said...

tepuk3x.. jap lagi nak gi terjah jugak.. :)

Unknown said...

lol kbai... >..<

Anonymous said...

tahniah lah yer !

||aLeaSaRa|| said...

wah tahniah!saya selalu sggh sana tp jrg beri komen,sllu silent reader je.nak kena komen laju2 jugak ni he3...

nurulazieyan said...

tahniah la...tak sempat nak kejar dia

Anonymous said...

wah..tahniah ye?best betul,ada hadiah lagi untuk top komentator ni...terbaik.

Unknown said...

Tahniah dik :)

Anonymous said...

tahniah! teruskan momentum anda..hehehe

terima kasih kerana sudi membaca blog picisian fuh.my :p

wantie said...

tahniah. kalau gini kekdahnya kenalah terjah.

diari farisha said...

mak aii..banyaknye komen kt blog fuh tu..958 kot! tahniah2

Dikbee said...

bulan 4 je ker??/ bulan 5?? xmo??

a said...

tahniah lah.. yang pasti aku ade lam top commentator.. hahahaha.. *gelak vibrate*

Azwar Syuhada said...

958 komen tu, tak terkejar den..haha.. Tahniah!! 30 hinggit tu.. >_<

Unknown said...

Perghhhhhhhhhh terbaek lah bro! Awesome! :D Tahniah3!

Unknown said...

kemaheng lagi kan blog ko dah advance gitu ada top komentator gitu.. ok lah aku nak jadi top 1 mohon bagi lalu ekekeke

Cik Fie said...

pergh !! banyaknya dia komen entri fuh.my . hahaha . xdapat nak kejar :P