SAYANG KOWG!

Thursday 16 May 2013

Penyokong Ajaran Tuhan Harun Datang Blog Aku?



Semalam aku ada buat entry pasal Tuhan Harun, satu lagi ajaran sesat yang wujud kat Malaysia ini. Korang tak baca lagi? Silalah baca. Aku tak sangka entry pasal Tuhan Harun menarik ramai pembaca untuk datang jenguk blog aku.

Lagi mengejutkan, ada seorang Anonymous yang komen dekat entry tue. Sangat, amat, terlalu mengejutkan cara dia komen entry aku. Sumpah aku terkejut gila bila baca apa yang dia tulis.

Pengikut Ajaran Tuhan Harun, Tuhan Harun

Nampak tak? Tak nampak klik untuk tumbesaran. SubhanAllah. Terperanjat aku baca. Aku bukan alim ulamak nak komen pasal apa yang dia tulis. Tapi kita manusia sebagai hamba Allah sangat tak wajar untuk keluarkan kenyataan macam tu.

22 comments:

YnaRazali said...

sabar ye awak..huhu

Mawardi yunus said...

hmmm.. aku rasa dia pun tak tahu apa yg dia komen tu..

Unknown said...

dia sdg drasuk ekeke

mamadakdak said...

Atau pun bukan diri sebenar...hehhee..

mamadakdak said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

doakan saja moga pengomen tu diberi hidayah Allah :)

JomStadi said...

ada ke patut..huhuu..harapnya orang yang keluarkan kenyataan tu bukan seorang muslim..

hazwan hairy said...

ayoooo..hahaha...moga dpt petunjuk dgn cpt..

fadh leyanie said...

terpesong -_-

Unknown said...

Sabar dik...biar apa pun dia kata yang penting iman kita dik...

Pwincess sarah said...

terlampau taksub sangat,lama2 terpesong akidahnya.. huhu

Mazni Azmi said...

Setiap kita akan depertangungjawabkan dengan apa yang kita tulis. Beware :) Depan neraca al mizan semua tak leh sembunyi

Teena Tna said...

Dunia akhir zaman...

Anonymous said...

heheheeh..moga dia dapat hidayah..

Cikda said...

semoga kita semua dijauhkan dari perbuatan syirik

Izzat Eshak said...

semoga beliau diberi hidayah

Potia Casadelarossa said...

dia cetek agama tu kot...

Long Cham said...

ORG KLO DAH TAKSUB MCM TU LA NAK BT MCMANA SEMUA BENDA XNMPAK

boni kacak said...

mungkin dia tersalah komen agaknya. dia baca entri lain, dia terkomen entri lain. think positif je. hehe

lili said...

terang tang2 ckp tuhan xmustahil jd manusia..itu bukan tersalah..orang nie xcukup belajar agama kot..

Unknown said...

hahahahha........

Cik Fie said...

astaghfirullah . terkejut tgk komen cik anon . ada ke patut dia ckp camtu . erm :(