SAYANG KOWG!

Thursday, 2 May 2013

Keywords Popular Minggu Ini



Aku memang tiap2 hari akan buka Nuffnang. Bukan nak tengok duit naik ke tidak, tapi nak tengok keywords dan juga statistik bilangan visitor yang masuk blog aku.


Seronok bila dapat tengok visitor yang buka blog kita. Kalau ramai, rasa mood nak berblogging mencanak naik. Tapi kalau tak ramai pun, rasa terbakar untuk update blog supaya lagi ramai masuk blog aku.




Untuk keywords minggu ni, ramai yang cari pasal lagu terbaru Dato' Siti Nurhaliza. Aku pernah buat entry pasal lagu Galau - Dato' Siti Nurhaliza. Masa dia nyanyi lagu Galau secara live buat pertama kali kat konsertnya di Gambang. Nak baca? KLIK SINI.


Paling kelakar, bila tengok ada orang cari cara menyelamatkan pokok bunga? Haha. Tak ke nak tergelak. Aku trylah usha apa yang sebenarnya entry berkaitan dengan keywords tu, rupa-rupanya..





Laa, entry yang INI rupanya.

Ok, itu saja mau bebel.


Post a Comment