SAYANG KOWG!

Monday, 27 August 2012

Aku Hutang Maxis, RM 4, 970.85 ??? Biar Betul?




Aku ada guna dua nombor..
Satu Maxis, dan Satu Celcom..
Celcom memang nombor peribadi,
Maxis pula nombor company,
Means apa-apa hal company,
Akan menggunakan no. Maxis,


Dua hari lepas,
Aku terkejut beruk,
Bila dapat mesej dari Maxis,
Yang mengatakan.
No. company aku..
Ada tunggakan sampai RM 4, 970.85..
Padahal memang company aku..
Akan bayar bil Maxis ni..
Setiap bulan..









Jangan peduli handset murah tu..haha..


Actually,
Memang tiap-tiap bulan..
Aku akan dapat mesej macam ni..
Kalaulah betul company aku tak bayar,
Mesti dah kena potong line tu..
Dan lagi satu,
Aku tiap2 bulan..
Just dapat limit penggunaan..
RM 100 sebulan..
Memang tak akanlah sampai RM 4k..


Korang pernah tak dapat macam ni?



Post a Comment