SAYANG KOWG!

Monday 27 August 2012

Aku Hutang Maxis, RM 4, 970.85 ??? Biar Betul?




Aku ada guna dua nombor..
Satu Maxis, dan Satu Celcom..
Celcom memang nombor peribadi,
Maxis pula nombor company,
Means apa-apa hal company,
Akan menggunakan no. Maxis,


Dua hari lepas,
Aku terkejut beruk,
Bila dapat mesej dari Maxis,
Yang mengatakan.
No. company aku..
Ada tunggakan sampai RM 4, 970.85..
Padahal memang company aku..
Akan bayar bil Maxis ni..
Setiap bulan..









Jangan peduli handset murah tu..haha..


Actually,
Memang tiap-tiap bulan..
Aku akan dapat mesej macam ni..
Kalaulah betul company aku tak bayar,
Mesti dah kena potong line tu..
Dan lagi satu,
Aku tiap2 bulan..
Just dapat limit penggunaan..
RM 100 sebulan..
Memang tak akanlah sampai RM 4k..


Korang pernah tak dapat macam ni?



8 comments:

yusuflaili(Goku) said...

agaknya ini kebodohan service maxis..tak masuk akal langsung.asik buat pelangan terkejut beruk jer!.

Miss Butterfly said...

eyda lak baru je pakai no maxis , kedit salu kene tarik app amende ntah . pastu send stop all kt no tu, dye cakap app dihentikan . pastu tak lama lepastu , smpai lagi mesej2 app tu , tarik lagi kedit . bile hntr stop all lagi , dye ckp dah dihentikan . ape jadah ntah . nyesal beteii pakai maxis =='

DanieL AdiE said...

Peh! Gile r...

::FAIZ:: said...

pitam

Anonymous said...

KA x pernah lagi tapi pernah dengar citer kawan2

Unknown said...

biar betul... emmm... x pernah kena lagi.. :)

wantie said...

akak rasa le, adik kena dapatkan confirmation dengan maxis berkaitan dengan perkara ni.

kalau bukan untuk kamu smsm tu, suh je dorang block. akak pun pernah jugak dapat sms merapu meraban bagainya.

bila pi maxis doranbg ckp akan block. pas selang 2 bulan datang semula sms merapu. \

tak tahan, akak wat satu surat, siap suh dorang acknowledge lagi. ha.. sampai sekarang dah takde. surat tu akak simpan smapai hari ni. ngeee

ecadwinkyasha said...

gila a mcm ne......
bukan kalau penggunaan up to RM150,dorg akan terus ptong line ke?