SAYANG KOWG!

Monday 6 August 2012

Tukar Duit Raya Dengan Wang Kertas Baru!



Menjelang nak raya ni..
Ada satu benda yang kena buat..
Espesially untuk orang yang dah bekerja..
Tukar duit raya!


Minggu lepas..
Aku dah tukar duit raya...
Disebabkan tahun ini..
Duit kertas baru dah keluar..
Lagi la bersemangat..
Untuk aku tukar duit raya..


Tapi tak banyak sangat..
Sebab aku memang dah kumpul..
Duit RM 5 dan RM 1 
Sebelum raya..
So..tukar sikit jela..
Wang kertas baru tue..






So..inilah duit yang aku tukar tue..
Misi seterusnya...
Masukkan duit dalam sampul! 


7 comments:

~Cik Sweety~ said...

bagus kamu yea..muda2 dah bagi duit raya..nak juga bolee???

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Akak harap gaji akak akan mula masuklah bulan ni. Boleh bagi duit raya jugerrr. Eksaited ni. Haha.

Selamat berbuka adik. :D

::FAIZ:: said...

saya nak duit raya dr kamu, blh?

eddy syrol said...

haritu bayar something sbb beli brg... pekerja kedai tu dok belek2 je duit baru dr pokcik..hehehe... pelik agaknya...

qasehraihan said...

nak yg kaler oren tu..
kita dh tukar..tp order yg rm20 xdpt2 ag.huhu

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/cantiknya-kurma-puasaku-kali-ini.html

Masha Meisters said...

belum sempat nak g tukar lagi...wheee...xsabar nak dapat wet 20 enget tu...kale kuning...

Miseu Aya said...

lieya nak duit raya, boleh? hahaha. tak malu kan lieya nie. :P
done follow sini. #199