SAYANG KOWG!

Thursday 2 August 2012

JOHARA Pagi Era...



Korang pernah dengar tak..
Radio Era..
Actually dulu aku memang selalu dengar Era..
Tapi makin lama makin tak best..
So..aku tinggalkan radio Era..
Pilih Suria FM...


Tapi sekarang..
Aku dah buka balik Radio Era..
Sebab apa? Sebab ada JOHARA Pagi Era...
Sumpah sangat2 best!
Johan, Ray dan Hanif..
Memang membuatkan pagi aku..
Sangat2 ceria...


Diorang sgt2 kelakar..
Espesially si Johan..
memang asyik membuatkan..
Aku tergelak-gelak..


Kalau korang tak caya..
Korang buka la Era setiap pagi..
dengar JOHARA Pagi Era...
Dengarkan Sepontan Era..
dengar Gosip Mosip Mak Jemah,
dengar juga Sketsa Pagi Era..
semuanya kelakar..


Terbaiklah JOHARA!


3 comments:

cik abbit said...

betol tu lelaki ini

qasehraihan said...

saya memilih hotfm..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/surat-siaran-kementerian-cuti-berganti.html

bukankosong said...

spontan lawak tu yg buat ter keh keh keh