SAYANG KOWG!

Monday 27 August 2012

Jemputan Ke Rumah Terbuka..



Meeting company last week..
dengan tak semena-mena..
Aku ditugaskan buat invitation card..
Untuk panggil klient and insurer..
Datang ke majlis Rumah Terbuka..
Company aku bagi tahun ini...


Bapak dia!
Aku dah la tak kreatif..
then aku juga...
sangat2 lembab bab2 komputer dan teknologi ni!
Matilah aku..
Macam mana ntah nak design..


Dari minggu lepas..
Aku menggelupur kalut..
Duk cari design yg menarik..
Untuk jadikan invitation card..
Godek punya godek...
Akhirnya terhasillah jugak..
Disebabkan tak berapa nak cntik..
Aku tak mau upload..
Hahaha...


Kad dah siap..
Yang lecehnya..
Nak kena cari nama penuh..
Orang yang nak dijemput..
Bukan apa..
karang ada yang pangkat Dato..
Panggil Encik je kang..
Ada yang kena bakar...


Kalau dah siap nama penuh tahu..
Masalah lain pulak..
Email depa pulak kena cari..
Penat woooo!
Ingat senang ka mau cari???
Hahaha...


Kesimpulannya...
Arghh...tak mo dah aku wat keje ni!
Hahaha...
Baik bagi aku kerja..
beli barang ka,
Gantung kad raya ka..
Lagi seronok plus senang!



5 comments:

Ayuni said...

Selamat ber'kad" raya!

Asri ali gur said...

Jgan lupa hantar kat rumah saya sekali huhuhuuh

wantie said...

hahaha... kalau tersilap nama tu bukannya org tu yang terbakar, bos kamu pun terbakar jugak le dik poi. sebab orang tak datang.

kerja tu memang leceh. tapi kalau adik buat ngan baik. pas tu dapat feed back yg baik. satisfaction tu akan datang dalam diri. hanya kita je yg alami tau.

good luck dik.

kekasih kertas said...

ha gud luck :)
teringat last sem kena design kad kawen sendiri as asgmnt :)

Sha Saperi said...

anta kat rumah saya jugak ek..