SAYANG KOWG!

Friday, 24 August 2012

Koleksi Sampul Duit Raya 2012



Tahun ini,
Aku tak dapat 10 sen pun duit raya..
Sebabnya aku dah kerja,
Dan tahun ini juga,
Merupakan tahun pertama,
Untuk aku bagi duit raya..
Rasa seronok berbanding..
Masa dapat duit raya..


Timbul idea gila..
Untuk kumpul sampul duit raya..
Disebabkan aku tak dapat duit raya..
Untuk tahun ini..
Aku minta dengan adik-adik aku..
Juga daripada sepupu-sepupu aku..
Yang mana dapat..
Duit raya..


Tahun ini,
Aku berjaya kumpul..
46 jenis sampul duit raya..
Yang berbeza corak,
Dan juga saiznya..




Ini kesemua koleksi..
sampul duit raya buat tahun ini..
Ada 46 corak dan saiz kesemuanya..


Banyak gila yang cantik.
Dan menarik..
Tapi dalam banyak2..
Ada beberapa yang aku..
sangat2 berkenan..



Sampul duit raya ini..
Dikeluarkan oleh Agro Bank..
Cantik, kan?
Warna emas dan merah..
Padanan warna yang sesuai..
Juga corak bunga pun cantik.
Cuma elemen raya kurang..
apa-apa pun tetap cantik..




Yang ini pula..
Daripada Petronas...
Comel giler2..
Walaupun hanya ada dua warna..
Juga hanya lukisan kartun..
Tapi sangat2 cumel..
Sampul duit raya ini pun kreatif,





Sampul duit raya...
Paling cantik bagi tahun 2012..
Ini pilihan aku..
Sampul duit raya..
Daripada Standard Chartered..
Kalau tengok kat gambar..
Macam biasa saja..
Tapi bila korang tengok live..
Korang akan tau..
Kenapa aku cakap..
Sampul duit raya ini..
Yang paling cantik..


Post a Comment