SAYANG KOWG!

Wednesday 8 August 2012

Shopping Raya Kat Padini, Ikano Power Centre..



Hari Isnin lepas..
Aku pg Popular..
kat Ikano Power Center..
Hajat hati nak beli..
Coin and Currency Notes Album...


Then sampai kat Ikano..
Ada sesuatu yang amat mengujakan..
Ada sale gila2 kat Padini Concept Store..
Memikirkan raya dah nak dekat..
Aku ambil peluang untuk shopping raya...


Macam-macam aku beli..
Bukan untuk aku sahaja..
Tapi untuk family aku jugak..
Jom usha tengok..
Apa yang aku beli..



Ini baju untuk ayah aku..
Mula-mula nak beli saiz Xl..
Then baru teringat yang ayah aku..
dah makin kurus..
So, L maybe fit tok dia..



Ini pulak untuk adik aku..
yang tgh belajar kat UiTM Terengganu.
Sibuk suruh aku beli..
Baju kemeja untuk dia..
Katanya senang nak pakai pergi kelas..
Dia saiz besar dari aku..
Then bila aku pakai baju kemeja yang ni..
Besar sikit dari aku..
So..maybe muat la ngn dia.



Yang ni pulak untuk adik aku..
yang duk kat MRSM Jasin..
Dia asyik pakai baju berkolar aja..
Nampak tua dari usia 16 tahun..
So..aku belikan baju tak berkolar..



Yang kemeja ni pulak..
Aku belikan untuk adik perempuan tunggal aku..
Umur baru 14 tahun..
tapi aku nampak cantik sgt kemeja ni..
So..aku belikan untuk dia..
Dia pun tak ada baju kemeja..
So..mybe ok..
tapi agak besar sikit rasanya..



Yang ni pulak aku saja beli..
Maybe aku nak pakai kot..
Cz aku tak de sangat baju berkolar..
Aku tak suka pakai..
nampak tua sangat!
Hahaha..
tapi kadang2 perlu juga..
Pakai baju berkolar..
Espesially hari Jumaat...




Ini pun aku beli..
Untuk diri aku sendiri..
Seluar slack untuk kerja..
Suka2..
Aku just ada warna hitam aja..
kali ini beli yang blue plak..
Cantik...


Itu sahaja shopping aku..
Kat Padini Concept Store..
Kat Ikano Power Centre..
Next misi..
Nak beli baju untuk..
Along aku..N Ibu aku..
Tak jumpa kat Padini hari tu..



8 comments:

Anonymous said...

bagusnya... belikan baju utk famili... moga niat baik ni diteladani oleh semua org :)

Fareast Irfan said...

Alhamdulillah..rezeqi murah yerk bro... Salam Ramadhan Al Mubarak juge...
Jemput singgah ke blog aq gak erk? Baru bertatih bro..huhu...
http://fareast007.blogspot.com/

~Cik Sweety~ said...

bagusnya..anak sapeee la neh..baju tuk saya xdop ke?? hikhikk..

::FAIZ:: said...

belikan utk saya skali blh tak? saya nak 5 pasang. hikk

Dkna Abza said...

wah..untungla adik2 dapat barang free dari abngnya :)

wantie said...

ish.. kamu di buat akak terindu pulak kat abang abang kakak. dodulu selalu dorang beli baju tuk akak.

bukan apa baca N3 ni nostalgia lelama timbul pulak.

Fatin Diana said...

wahhhh! banyak betul shopping?

Unknown said...

sila ar lawat ammardamia.blogspot.com untuk banyak pilihan baju kemeja lelaki