SAYANG KOWG!

Wednesday 8 August 2012

Bersengkang Mata Kerana Azizulhasni Awang...



Semalam aku salute..
Dengan semangat aku..
Bila aku bangun..
Untuk tengok Azizulhasni bertanding..
Untuk peringkat kedua..
Dan peringkat akhir..
Acara Keirin Olimpik 2012...


Semalam memang gabra habis..
sebab aku mengharapkan..
Yang Azizulhasni dapat bawa..
sebarang pingat untuk negara..
Tapi harapan aku berkecai..
Bila dia kalah juga..


Tapi aku sangat2 salute..
dengan kemampuan Azizulhasni..
Yang berjaya menempatkan diri..
ke pertandingan akhir Keirin..
Tergolong dalam enam peserta..
Terbaik dunia..
Kita dah la negara kecil..
tapi mampu berjaya sebegitu..


Apa-apa pun..
Tahniah Azizulhasni Awang..
Kau buat seluruh rakyat Malaysia..
bangga dengan kau!
Tahniah!





6 comments:

Anonymous said...

tahniah buat dia, mmg dah buat yg terbaik pown !

ayut said...

bkn rezeki dy nk dpt pingat :) msuk smpi final pon terbaik dh!

qasehraihan said...

xde rezeki..huhu

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/dapat-kad-raya-daripada-blogger-femes.html

Kakzakie Purvit said...

Betul dah kira terbaik. Masih muda lagi peluang utk dia masih ada..

wantie said...

betul tu. dia memang terbaik. walaupun dia tak dapat bawak balik pingat. tapi dia tetap terbaik!

Dkna Abza said...

tahniah untuk beliau ;p