SAYANG KOWG!

Monday, 13 August 2012

Novel: Perangkap Ajal (Zaer Rihaz) & Epilog 3 Naga (Kaz Ishak)



Hari Jumaat minggu lepas..
Aku merajinkan diri pergi Popular Book Store..
Bosan tak tau nak buat apa kat rumah..
Baik aku lepak kat Popular..
Aku pun tak tau kenapa..
Tapi aku perasan..
Aku sangat obses dengan buku..
Tengok buku banyak2..
Aku jadi sangat teruja!


Kat Popular..
Aku ambil kesempatan..
Tengok buku baru apa kat pasaran..
Baik punya..
Cz Popular Book Store..
Memang tengah buat sale..



So..
Aku pg dekat Section novel Melayu..
Saja usha-usha..
Manalah tahu ada yang aku berkenan..
Then terpandang dua novel..
Yang memang aku dah agak lama perhatikan..
Perangkap Ajal oleh Zaer Rihaz..
Dan Epilog 3 Naga oleh Kaz Ishak..


Tapi weekend ni..
Aku tak sempat lagi baca..
So, tunggulah..
Lepas raya baru habis baca kot!
Hahaha..
Tunggu review aku!





Post a Comment