SAYANG KOWG!

Monday 13 August 2012

Novel: Perangkap Ajal (Zaer Rihaz) & Epilog 3 Naga (Kaz Ishak)



Hari Jumaat minggu lepas..
Aku merajinkan diri pergi Popular Book Store..
Bosan tak tau nak buat apa kat rumah..
Baik aku lepak kat Popular..
Aku pun tak tau kenapa..
Tapi aku perasan..
Aku sangat obses dengan buku..
Tengok buku banyak2..
Aku jadi sangat teruja!


Kat Popular..
Aku ambil kesempatan..
Tengok buku baru apa kat pasaran..
Baik punya..
Cz Popular Book Store..
Memang tengah buat sale..



So..
Aku pg dekat Section novel Melayu..
Saja usha-usha..
Manalah tahu ada yang aku berkenan..
Then terpandang dua novel..
Yang memang aku dah agak lama perhatikan..
Perangkap Ajal oleh Zaer Rihaz..
Dan Epilog 3 Naga oleh Kaz Ishak..


Tapi weekend ni..
Aku tak sempat lagi baca..
So, tunggulah..
Lepas raya baru habis baca kot!
Hahaha..
Tunggu review aku!





9 comments:

Unknown said...

mesti cerita remaja kan?.. :)

wantie said...

Rajin membaca ni baik untuk minda & rohaniah.

kami kalau nak melepaskan gian membaca satu keluarga akan lepak kat Perpustakaan Negeri. lebih jimat. mcm mcm ada.

nak tengok movie, dengar radio, mebaca. wahhh.. memang heaven la.

|| NaFiRaa || said...

sis tak gemar baca novel.. kalo majalah ok lagi nak baca.. keh keh keh..

::FAIZ:: said...

saya suka baca buku crita seram, mcm crita hantu, misteri....

Si Matatajam said...

Lamanya akak tak baca novel...

kaz said...
This comment has been removed by the author.
LYAfrina said...

ni bukan novel2 cinta kan.. lya suka baca novel..tp slalu novel cinta la..jrg baca y mcm2 ni

gadisBunga™ said...

rites. tengah tunggu review nih!

Fatin Diana said...

perangkap ajal tu macam best je. nanti review tau :D