SAYANG KOWG!

Wednesday 29 August 2012

Hujung Minggu Yang Bakal Memenatkan!



Waaaaa....
Bila tengok kalender hari ini..
Baru aku perasan..
Hujung minggu aku yang akan datang..
Bakal amat2 memenatkan..


Hujung minggu ini..
Aku ada satu program..
Program yang menuntut aku berlari..
Dan berfikir secara kreatif..
Program apa,
Tak leh dedahkan dulu..
Takut bikin kecoh satu dunia..


Hujung minggu depan..
Untuk 8 & 9 bulan 9...
Aku ada plan..
dengan kawan aku..
Untuk mengejar impian kami..
Juga tak leh dedahkan di sini..
Nanti betul2 jadi.
Baru boleh bongkar...


Minggu satu lagi..
Bermula dari 14 hb sampailah 17 hb..
Aku dah terbang pergi Vietnam...
Sempena Company Trip kitaorang..
Kitaorang akan pergi Hanoi..
Best2, tak sabar pulak rasanya!


Minggu berikutnya pula,
Iaitu 22 hb...
Kitaorang akan ada Rumah Terbuka..
Untuk syarikat aku..
Yang paling best,
Aku kena buat persembahan nyanyian nanti..
Hahaha..suka2..
Lagu raya pun tak pilih lagi..


Hmmm...
Busy jugak ek aku ni?
Hahaha...



5 comments:

bukankosong said...

konpirm la bz

xpe, terisi la cuti ko

Anonymous said...

kalu bca N3 mmg nampak busy sgt tu!

wantie said...

nak ikut pi Hanoi boleh? best nye dpt company trip.

bz betul kamu ni yer. tak pa still single. bz kan diri kamu.

Liyana Anuar said...

bz nye~

AsyieqiN Rkey said...

wahhh...pegi vietnam!nak ole2!.hehe