SAYANG KOWG!

Thursday 2 August 2012

Tahniah Kepada Diriku!!!



Sedar tak sedar...
Dah setahun berlalu..
Dah setahun rupanya..
Aku kerja kat sini..
Company nama apa?
Biarlah rahsia...haha


Masa aku dtg interview..
Aku tak tau pun..
Company ni buat apa..
Aku interview untuk jawatan apa..
Datang interview..
Barulah tau, aku kena buat apa..
Company ni buat apa..


Mula-mula aku pun tak yakin..
Aku amik degree administration..
Tapi kerja kat company...
Broker Insurance...
Insurance pun aku tak tau apa2...


Tapi sekarang..
Dah setahun berlalu..
Byk benda yang aku belajar..
Macam mana nak buat broking slips..
Pasal insurance itu, insurance ini..
Macam mana nak hndle claim clients..
Macam mana nak hndle perangai clients..
Yang macam-macam ni..


Apa-apa pun..
tahniah kepada diri sendiri..
sebab boleh juga bertahan setahun!
Tahniah!!!



5 comments:

bukankosong said...

congrats

aku lagi dasat, dh masuk 5 tahun dah

fyi tak pernah bertukar mana2 company lagi

lepas grad terus kerja until now

syukur

wantie said...

hahaha.. sama la kita dik oi. degree in admin tapi wat kerja insurance.

budaknerd~ said...

congratulation kawan ! :)

Akhelaken said...

dah masuk fasa hidup seterusnya,lepas ni boleh fikir utk berumahtangga pulak ye? :P

Nak join Mr Uberman 2012?
Nampak gaya anda memang layak!.. boleh klik sini: akhelaken.blogspot.com/2012/08/mr-uberman-2012-hurry.html

Happy blogging XD

cik abbit said...

wah tajuk same kite