SAYANG KOWG!

Thursday 28 March 2013

Awesome : RHB Friday Specials



RHB Friday Special kembali lagi. Wow! Kali ini tawaran lebih menarik. Ingat tak korang, RHB pernah buat Friday Specials sebelum ini. Kalau korang bukan pengguna Debit atau Credit Card RHB sah2 la korang tak tahu. Tapi bagi pengguna RHB macam aku, sah2 aku alert benda2 macam ini.




Untuk RHB Friday Special kali ini, korang kena belanjakan RM 30 minimum untuk layakkan korang dapatkan sesuatu yang istimewa dari RHB dan partner2 yang terlibat. Antara syarikat yang terlibat dalam RHB Friday Special ini ialah Kenny Rogers Roasters, Starbucks, dan juga Popular.


Caranya, korang hanya perlu belanjakan RM 30 minimum menggunakan RHB Debit atau Credit Card dekat mana-mana outlets Kenny Rogers Roasters, Starbucks dan Popular. Kemudian, korang akan dapat extra makanan, minuman dan juga cash voucher.


Contonhya, kalau korang gunakan dekat Kenny Rogers Roasters, korang akan dapat Kenny's Quarter Meal. Kalau kat Starbucks pula, korang akan dapat satu Tall Siza Latte (iced/hot). Kalau gunakan kat Popular pula, korang akan dapat RM 5 cash voucher.


Senang dan menarik, kan? Jadi apa lagi, gunakan RHB Debit dan Credit Card korang bila berbelanja dekat Kenny Rogers Roaster, Starbucks atau Popular. Tapi ingat, kena belanjakan RM 30 minimum untuk melayakkan korang untuk dapatka benda-benda yang aku sebutkan kat atas.


Nak tahu lebih lanjut, SILA KLIK SINI.

*Promosi bermula dari 22 March 2013 sehingga 26 July 2013*



8 comments:

Unknown said...

aku tak nak beli apa2 tapi nak barang free jer adatak?? >..<

Unknown said...

owhhh lagu tu eyh..ceq baru tau..heee.. :D

THE AUTHOR said...

Teknik menarik pelanggan berbelanja.heheheh

Dikbee said...

Bagus tul pengguna rhb kad ni… siap pomot lg kat blog… .

Diari Si Froggie said...

kalau Umar beli aida nak yang free tu boleh? gagaga.. ingat blog lelaki ini siapa punya tadi.. rupanya si Umar. :)

haryati said...

account rhb adalah.....

iAmCekbolat said...

eh macam best . thanks !

Anonymous said...

ok tq share yer