SAYANG KOWG!

Wednesday, 27 March 2013

GIVEAWAY : EDY 3 DESTINASI



Tadi buka satu blog, tengok tuan tanah blog buat satu segmen. Dia nak bagi Fridge Magent wa cakap sama lu. Aku apa lagi.. buntang mata sebab aku memang sangat, amat, terlalu suka kumpul Fridge Magnet. 


Yelah, kita nak pergi, duit pun tak cukup lagi nak melancong. Yang dalam Malaysia ni pun nak pergi kena ikat perut makan rumput tiap2 hari. (Ini tipu). Inikan pula nak pergi oversea walaupun Thailand or Indonesia.










Best, kan? Tengok pun dah best apatah lagi kalau aku dapat. Mau melompat sampai ke bintang macam ni. Haha. Harap aku terpilih :)



Nak join? KLIK SINI.



Post a Comment