SAYANG KOWG!

Tuesday 5 March 2013

Segmen Mati Kutu Anjuran Pari-Pari Putih dan Lelaki Ini



Perhatian kepada semua orang kampung! Ada pengumuman aku nak buat ni. Eh, yang tengah berbisik tu, tak payah nak mengumpat mengata. Baik kau dengar apa aku nak bagitahu ni.

Dengan sukacitanya, penyimpan mohor besar Blog Lelaki Ini dan Pari-Pari Putih nak menganjurkan satu segmen yang kebabom wa cakap sama lu. Hadiahnya? Surprise lah we! Kata kejutan. Tak gempak la bagitahu awal-awal2.


Pari-Pari Putih, aku copy paste ye:




SILA TEPEK BANNER  
"SEGMENT (TAMBAH FOLLOWER) MATI KUTU" 
NI KAT ENTRI KORANG


Ok dah.. dah.. berbalik pada segment MATI KUTU ni.. segment ni bertujuan untuk MEMPROMOSI VIDEO CLIP terbaru FILEM KELUARAN PPP (hahahah aku tipu lagi), sebenarnya macam biasa la tujuan pormosi ni adalah untuk meramaikan lagi "geng-geng" kongsi gelap atau lebih dikenali sebagaiFOLLOWER blog PPP dan LELAKI INI, dalam masa yang sama nak bagi korang ENTER FRAME dalam VIDEO SEGMENT MATI KUTU aku nanti....  macam biasa la klw dah nama SEGMENT, mesti le ada itu ini.. untuk nak join kan... hahaha aku maleh citer banyak weh...sila tengok terma and condition di bawah... 

1. Kena follow blog www.paripariputih.com dan lelaki ini
2. Sila LIKE page BLOG PARIPARIPUTIH MEMANG LAYAN
3. Mohon tepek banner SEGMENT MATI KUTU kat dalam enteri korang
4. Tajuk entri harus ikut yg ini Segment (tambah follower) Versi MATI KUTU - PPP
5. Sila buat entri (tak kira la sengal ke, serius ke, ala-ala novel ke, berlandaskan banner yg diberi)
6. Dah selesai mohon backlink entri SEGMENT MATI KUTU korang kat dalam kotak komen dibawah
7. Tag kawan korang dalam limanamplo orag ekekek aku tipu, 3 orang pun cukup (terpulang) sila bgtau org yg korang tag tu... jan plak buat bodo jer... hahahah klw tak harus le org tu tak tahu nama derang ditagg kan
8. Sila pm gambar-gambar menawan korang kat FB NOR ZAIMAH
9. Sila frend FB UMAR NURFITRI dan FB NOR ZAIMAH / PARIPARIPUTIH
10. Segment ni tak de pemenang ok... sebab kalau boleh, semua yg ambil bahagian aku nak muatkan GAMBAR2 KORANG kt dalam video tu nanti. (tapi pastikan syarat2 telah di patuhi)
11. Tarikh TUTUP PENYERTAAN 31 MARCH 2013.

Sample Video Yang Akan Di Terbitkan

So good luck kat korang semua... dan dan.. pada peserta bertuah nanti akan adaSURPRISE tuk korang la la la la la HADIAH JURI - UNTUK ENTRI PALING KREATIF (seorang saja peserta bertuah tu) ok la aku pun dah mati kutu nak tulis apa lagi ni mohong korang jan MATI KUTU PLAK nak join segmen ni kan.. hahahah ok all the best.... dan selamat berjaya... 

p/s: Hadiah SURPISE tajaan LELAKI INI & PARIPARIPUTIH


3 comments:

Unknown said...

oh inilah kutu y bnama umar

sampai hati ko bua zaimah mati sorng LOL

Unknown said...

Sapa-sapa nak join, mint adrop komen kat blog pari-pari putih, kalau drop kat sini tak diterima. Thanks for your support.

Unknown said...

sesuka perasa rencah maggie ko jer kan ekekek... ok nnti anyting aku feed back ke ko ^_^