SAYANG KOWG!

Friday 29 March 2013

Dapat Souvenir Dari Indonesia



Minggu lepas bos aku tak ada kat office. Melancong kat Yogyakarta, Indonesia. Seronoklah orang gaji besar kan. Melancong aja kejenya. Tiap2 tahun dia melancong luar negara. Best, kan? Kali ini pula, dia pergi Yogyakarta, Indonesia.


Part paling best, bila dia balik masuk office, ada cenderahati untuk kami! Kami semua dapat Fridge magnet satu sorang. Kebetulan, aku memang pengumpul Fridge Magnet.So, memang happy gila dapat Fridge magnet dari Yogyakarta, Indoensia.




Nah, tengok2. Gambar ajalah. Yang betul, takmo aku tepek kat blog. Karang korang curi. Haha. 



4 comments:

Unknown said...

nanti le aku tempah satu fridge magnet gambo muka aku.. khas tuk ko.. dan aku grenti lepas ni mesti ko bertukar selera suka menda lain lak ekekekeke >..<

Yana Sakura said...

Lor..peminat fridge magnet ke? kalo taw kasi yg bandung pnya aritu..haha..tp abes dah :p

haryati said...

wah beshnye dapat ole2.... suke gak kumpul FM ni...

Anonymous said...

wah rezeki2 yer